Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

For alle medlemmere af WSS


Du er ikke logget ind. Log ind eller registrer dig her.

Ansøgning om medlemsskab

Go down  Besked [Side 1 af 1]

1Ansøgning om medlemsskab Empty Ansøgning om medlemsskab Ons Jul 15, 2009 3:48 pm

Tordenka


Gæst

Mit nick er Tordenkaffen, jeg er 29 år og fra Aalborg.


Hvor længe har du spillet ogame?
Jeg startede som mange anre noobs med at følge Ogames anbefalinger af unis, og endte med en acc i uni6. Dette gav mig lejlighed til at lære det grundlæggende om Ogame, men min account droppede jeg efter 6 mndr. da det var MEGET svært at komme nogen vejne. Jeg startede i uni 11 ca 2-3 mndr. efter at startskuddet var givet, og har siden klaret mig godt Smile

Tidligere alliancer
Blev medlem af Valhalla på nogenlunde samme tid som den blev afviklet, og mit medlemsskab der var af samme grund kortvarigt.
Joinede efterfølgende FNS for at bidrage til spillerbasen i uni11, men det viste sig desværre at de fleste noobs endte med at gå inaktive, og jeg blev enig med de andre aktive spillere om at opløse alliancen for nylig.

Forhold til tidligere alliancer
Har et fint forhold til alle - ingen der hader mig. Skulle jeg udpege nogen jeg bryder mig mindre om end andre må det være WL. idet deres taktikker er tvivlsomme.

Fjender/venner ingame
Venner - Popzi, BurningbladeX, Silverfox, Enurhp...hmmm og så hyggesnakker jeg da med Zorc når han nu og da prøver at raide mig Smile Ellers kender jeg telativt få i Ogame universet.

Hvorfor vælger du Why So Serious?
Det er jeg i første omgang heller ikke sikker på at jeg gør. Jeg har hørt alliancen positivt omtalt og den virkede derfor rimelig oplagt at søge ind hos. Men om jeg bliver hos WSS efterfølgende afhænger af spillernes aktivitet og kommunikationsevner, da total radiostilhed og nul sammenhold ikke siger mig noget.

Hvad kan du bidrage med?
Points, og en rimelig god deuterium produktion som jeg agter at gøre mere ud af efterhånden. Jeg er endnu ikke fleeter (for Silas nuppede den sidste jeg havde under opførsel) men kommer tid kommer skibe. Jeg har bare valgt at udskyde det indtil jeg har gennemført visse andre projekter.

Dine placeringer?
Points - 263
Forskning - 58
Flåde - 267

Var dine placeringer selv opnået eller overtog du en acc?
All mine - Fra start til nu

Miner/Raider?
Jeg er udpræget miner.

Nu blev jeg tidligere afvist (uden at en begrundelse blev givet) så jeg kender ikke jeres kriterier for optagelse. Imidlertid vil jeg ikke spilde mere af jeres eller min egen tid med at søge ind igen skulle min ansøgning igen blive afvist.

Mvh Tordenkaffen

Tilbage til toppen  Besked [Side 1 af 1]

Lignende emner

-

» Ansøgning

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum